My heart belongs to my Daddy, Da Da Da…

Όταν χώρισα είχα μόλις κλείσει τα 40. Μια χαρά γυναίκα και ώριμη ώριμη. Αυτό νομίζετε εσείς. Το ίδιο νόμιζα κι εγώ. Ο μόνος που δεν το νόμιζε ήταν ο Μπαμπάς μου. Για κάποιον μυστηριώδη, ανεξήγητο και ανεξιχνίαστο λόγο, ο Μπαμπάς μου θεώρησε ότι είμαι πάλι 15 και βγαίνω στον κόσμο «γυμνό ανάμεσα σε λύκους». Nina y los lobos, σα να λέμε. Αποφάσισε, λοιπόν, ότι καθήκον του είναι να με προστατεύει και να αγωνιά δια την σωματική μου υγεία 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο. Αυτό μπορεί να ακούγεται φυσιολογικό αλλά, σας διαβεβαιώ, δεν είναι. Έτσι, όταν βρισκόμουν εκτός οικίας, ακολουθούσε σήριαλ τηλεφωνημάτων. Σας δίνω ένα τυπικότατο παράδειγμα.

ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ: Μη μου πρήζεις τις ωοθήκες, Μπαμπά!
ΥΠΟΘΕΣΗ: Νίνα βγαίνει με γκόμενο, Μπαμπάς τηλεφωνεί ακατάσχετα.
ΠΡΟΣΩΠΑ ΕΡΓΟΥ: ΝΙΝΑ: ετών 44, τέσσερα χρόνια χωρισμένη. ΜΠΑΜΠΑΣ: ο Μπαμπάς μου, διαμένων κάτω από το σπίτι μου μετά Μανούλας. MAMA: Σε ρόλο καταλύτη. ΓΚΟΜΕΝΟΣ ΕΠΟΧΗΣ: πρόσωπο βουβό και δραματικό.

(ώρα 20.00’ μ.μ. Η Νίνα ντυμένη, στολισμένη, μια κούκλα φεύγει από το σπίτι. Χτυπάει το κουδούνι των γονέων και δίνει αναφορά ως νεοσύλλεκτος)

ΝΙΝΑ: Άντε γεια, πάω εγώ!
ΜΠΑΜΠΑΣ: Που πας, κοπελίτσα μου?
ΝΙΝΑ: Έξω! (κατατοπιστικότατη απάντηση…)
ΜΠΑΜΠΑΣ: Θα αργήσεις?
ΝΙΝΑ: Αν είμαι τυχερή! (αυτό από μέσα της)… Ναι! (αυτό απ’ έξω της)
ΜΠΑΜΠΑΣ: Πολύ?
ΝΙΝΑ: Ναι, μην ανησυχήσεις.
ΜΠΑΜΠΑΣ: Οκ, καλά να περάσεις!
ΝΙΝΑ: Merci, ciao!

(ώρα 22.00’ μ.μ. Νίνα και Γκόμενος τρώνε σε ταβερνάκι γραφικό και ρομαντικό. Χτυπάει το κινητό της.)

ΝΙΝΑ: Έλα (κατάλαβε από τον ήχο κλήσης ότι επρόκειτο περί του πατρός)
ΜΠΑΜΠΑΣ: Που είσαι, κοριτσάκι μου?
ΝΙΝΑ: Σε ταβέρνα, τρώμε.
ΜΠΑΜΠΑΣ: Θ’ αργήσεις?
ΝΙΝΑ: Ναι, είπαμε!
ΜΠΑΜΠΑΣ: Οκ, καλά να περάσεις!
ΝΙΝΑ: Merci, ciao!

(ώρα 24.00’ μ.μ. Νίνα και Γκόμενος πίνουν ποτάκι σε μπαράκι εξαιρετικό. Χτυπάει το κινητό της.)

ΝΙΝΑ: Έλα, πια! (κατάλαβε από τον ήχο κλήσης ότι επρόκειτο περί του πατρός)
ΜΠΑΜΠΑΣ: Που είσαι, μωρό μου? (παρακαλώ να σημειωθεί ότι όσο πάω και μικραίνω. Ξεκίνησα από κοπελίτσα, συνέχισα σε κοριτσάκι, έχω ήδη γίνει μωρό)
ΝΙΝΑ: Σ’ ένα μπαράκι.
ΜΠΑΜΠΑΣ: Έχεις και το αυτοκίνητο μαζί?
ΝΙΝΑ: Όχι.
ΜΠΑΜΠΑΣ: Εντάξει, μην πιεις και οδηγήσεις μετά.
ΝΙΝΑ: ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΛΕΜΕ.
ΜΠΑΜΠΑΣ: Θ’ αργήσεις κι άλλο?
ΝΙΝΑ: Ναι, πολύ!
ΜΠΑΜΠΑΣ: Οκ, καλά να περάσεις!
ΝΙΝΑ: Merci, ciao!

(ώρα 02.00’ π.μ. Νίνα και Γκόμενος στο σπίτι του Γκόμενου. Η Νίνα από κάτω, ο Γκόμενος από πάνω. Χτυπάει το κινητό της.)

ΝΙΝΑ: ΕΛΕΟΣ ΠΛΕΟΝ! (κατάλαβε από τον ήχο κλήσης ότι επρόκειτο περί του πατρός)
ΜΠΑΜΠΑΣ: Πού είναι το ΜΟΝΑΚΡΙΒΟ μου? (δόλια χρήση της λέξης μονάκριβο από τον Μπαμπά. Σου υπενθυμίζει πως είσαι το μόνο του ζωντανό παιδί. Σε πλημμυρίζουν τύψεις, ξενερώνεις. Όσο για τον Γκόμενο, η «αυτοπεποίθηση» του έπεσε μαζί με το ντριν του κινητού)
ΝΙΝΑ: ΕΞΩ ΛΕΜΕ!.
ΜΠΑΜΠΑΣ: Θα αργήσεις πολύ?
ΝΙΝΑ: Ναι, ρε πατέρα, και μην ξαναπάρεις, μου έχεις κάνει τα νεύρα κουρέλια.
ΜΠΑΜΠΑΣ: Καλά, μωρό μου, είναι που ανησυχώ. Όλοι οι …………… τέτοιες ώρες γυρνάνε. (Εδώ συμπληρώνετε τα κενά με λέξεις της αρεσκείας σας. Όσο πιο τρομακτικές τόσο το καλύτερο. Ενδεικτικά αναφέρω: δολοφόνοι, βιαστές, μεθυσμένοι, ληστές, κ.λ.π.)
ΝΙΝΑ: Να μην ανησυχείς, δεν είμαι μόνη μου (πόντος μπας και καταλάβει).
ΜΠΑΜΠΑΣ: Οκ, καλά να περάσεις!
ΝΙΝΑ: Merci, ciao! Α, και πού’σαι? ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙΣ!

(ώρα 04.00’ π.μ. Μπαμπάς και Μαμά Νίνας σπίτι τους, τσακώνονται. Ο Μπαμπάς θέλει να πάρει πάλι τηλέφωνο, η Μαμά του λέει να την παρατήσει ήσυχη. Ο Μπαμπάς πείθει τη Μαμά για ένα τελευταίο τηλεφώνημα. Η Μαμά –προκειμένου να κοιμηθεί μετά- υποχωρεί. Ο Μπαμπάς την πείθει, επίσης, να πάρει εκείνη τηλέφωνο, διότι είναι πλέον σίγουρος ότι η κόρη του θα τον ξεχέσει. Νίνα και Γκόμενος στο σπίτι του Γκόμενου. Η Νίνα από πάνω, ο Γκόμενος από κάτω. Χτυπάει το κινητό της.)

ΝΙΝΑ: ΜΑ ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΠΙΑ!! (σε έξαλλη κατάσταση, κατάλαβε από τον ήχο κλήσης ότι επρόκειτο περί του πατρός)
ΜΑΜΑ: Νίνα, εγώ είμαι…
ΝΙΝΑ: Τι συμβαίνει?????? (έντρομη, ότι κάτι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΚΑΚΟ έχει γίνει)
ΜΑΜΑ: Δε μου λες… Εκείνα τα ωραία καλάθια, τα ντυμένα με ύφασμα μέσα που έχεις στο σπίτι στις Σπέτσες, από πού τα έχεις πάρει? Θέλω κι εγώ!
ΝΙΝΑ:
(αφού περάσουν μερικά δευτερόλεπτα προκειμένου να συνειδητοποιήσει ότι ΟΝΤΩΣ άκουσε αυτό που άκουσε και δεν τη γελούν τ’ αυτιά της). ΡΕ ΜΑΝΑ!!!! ΗΜΑΡΤΟΝ!! 4 ΤΟ ΠΡΩΙ ΘΕΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ @#$&$%*# ΤΑ ΚΑΛΑΘΙΑ???? ΓΙΑ ΗΛΙΘΙΑ ΜΕ ΠΕΡΝΑΣ??? ΠΕΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΥΡΙΣΩ!!!! Η ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΓΥΡΙΣΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ! ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΣΟΔΙΑΣΤΗΜΑ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟ! ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ!

Το έργο τελειώνει με τη Νίνα στα πρόθυρα νευρικής κρίσης, τον Γκόμενο να αναζητά τη χαμένη του αυτοπεποίθηση στα πατώματα, τη Μαμά να βρίζει τον Μπαμπά (στόλεγα ότι θα το καταλάβει!) και το Μπαμπά να μας κρατάει μούτρα για τις επόμενες δύο ημέρες.

Βοήθειά μου!

Υ.Γ. Ο ήχος κλήσης στο κινητό για τον Μπαμπά είναι το θέμα της ταινίας «The Addams Family». Τίποτα δεν είναι τυχαίο….