Το Τζέρυ, το Κρίστη, το Στάμω, το Μαρία, το Παπί και το Σουσάμι

cardou-horz-vertΤο Τζέρυ και το Κρίστη είναι ζευγάρι.

Το Στάμω και το Μαρία είναι αδελφές μεταξύ τους και με το Τζέρυ.  Συνεπώς, είναι κουνιάδες του Κρίστη και το Κρίστη είναι νύφη τους.

Το Παπί και το Σουσάμι είναι φίλες μεταξύ τους, μη έχουσες κανέναν δεσμό αίματος με τους προηγούμενους.

Το Τζέρυ, το Κρίστη, το Στάμω, το Μαρία και το Σουσάμι είναι φίλος και φίλες μου.

Το Παπί είναι ξαδερφάκι μου.

Το Τζέρυ και το Κρίστη αντιπροσωπεύουν παπούτσια και ρούχα για tango -και όχι μόνο.

Το Στάμω κάνει υψηλή ραπτική, έργα τέχνης με ύφασμα.

Το Μαρία ράβει ονειρεμένα αδιάβροχα, ανακυκλώνοντας παλιές ομπρέλλες.

Το Παπί και το Σουσάμι φτιάχνουν κοσμήματα -αλλά και χρηστικά αντικείμενα- ανακυκλώνοντας γραμματόσημα και ζωγραφιές, κομμάτια από παιχνίδια, εξαρτήματα παλιών ρολογιών χειρός, ψήνοντας γυαλάκια σε φούρνους κι ό,τι άλλο βάλει ο νους σας.

Την Κυριακή 17 Φεβρουαρίου, από τις 12.30 έως τις 20.00 και τη Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου, από τις  09.00 έως τις 20.00, όσοι θα βρεθείτε στο Λονδίνο, μπορείτε να δείτε δημιουργίες τους στο χώρο του  Kingsway Hall Hotel, 66 Great Queen Street, WC2B 5BX, Covent Garden, στα πλαίσια της τέταρτης Εcoluxe London Εxhibition.

Πρόκειται για μια έκθεση που προωθεί την οικολογική πολυτέλεια στο χώρο της μόδας ως τρόπο ζωής, στην οποία συμμετέχουν labels απ’ όλον τον κόσμο, με τη φιλοσοφία μιας οικολογικής βιώσιμης μόδας μέσα από την επανάχρηση και την ανακύκλωση, χωρίς να αποκλείεται η πολυτέλεια!

Η έκθεση πραγματοποιείται δύο φορές το χρόνο -κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Λονδίνου-  και παρουσιάζει τα έργα δημιουργών με έδρα  το Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά και όλον τον κόσμο, που χρησιμοποιούν οικολογικά βιώσιμες πρακτικές, συμβαδίζοντας έτσι με τις περιβαλλοντικές, οικονομικές και κοινωνικές διαστάσεις της αειφορίας.

Εγώ δεν θα είμαι εκεί.  Θα είμαι εδώ και θα βλαστημάω που ο ΙΚΑΣ  δεν μου έχει δώσει, ακόμα, τα αναδρομικά μου.

Αν μου τα είχε δώσει θα ήμουν εκεί, μαζί τους.

Και θα πέρναγα καταπληκτικά.

Και δεν θα βλαστημούσα…

Break a leg, lad and lassies!

