Ω, οι ευτυχισμένες ημέρες…

joansebastian25.jpg…φαίνεται πως πέρασαν ανεπιστρεπτί.Ο Αύγουστος μπήκε προ ημερών, οι μύγες είναι παχιές και ο κολιός στην εποχή του.

Έτσι κι εδώ, στο Νησί, αναμένονται επισκέψεις. Και, μάλιστα, φέτος είναι πιο “αγριεμένοι”, καθώς πιστεύουν (ηλιθιωδώς) ότι έχω αφόρητα πλήξει τόσον καιρό εδώ.

Αρνούμαι να επαναλάβω όσα θα γίνουν, γιατί ο θεραπευτής μου μου έχει απαγορεύσει να θυμάμαι τραυματικά γεγονότα. Οι παλιοί γνωρίζετε τα περασμένα και μπορείτε να φανταστείτε τα μελλούμενα. Για τους καινούριους αναγνώστες του blog, όμως, και για να διαπιστώσουν τι δράμα αναμένεται να ζήσω, προτείνω, κατά σειρά, τα εξής αναγνώσματα:

1. Paracentrotus Lividus και τα μυαλά στα κάγκελα

2. Θρήνοι γυναικών (πέντε των ηρωίδων του Σοφοκλή και ένας ο δικός μου έξι)joanstrait3.jpg

3. Του λιναριού τα πάθη

4. Οι τρεις μέρες που συγκλόνισαν εμένα I

5. Οι τρεις μέρες που συγκλόνισαν εμένα II

6. Οι τρεις μέρες που συγκλόνισαν εμένα III

Αν τα διαβάσετε και επιβιώσετε, σας βρίσκω πολύ ανθεκτικούς. Σαν τις κατσαρίδες, ένα πράμα. Όσο για μένα, βοήθειά μου κι η Παναγιά μαζί μου!

