Της Μαρίας τα δώρα

bear-in-box-martin-blunt.jpgH φίλη μου η Μαρία είναι άτομο ιδιόρρυθμο. Κάποιοι θα έλεγαν διαταραγμένο, αλλά αυτοί οι κάποιοι δεν είναι παρά αισχροί συκοφάντες. Εσείς κρατήστε το ιδιόρρυθμο.

Με τη φίλη μου τη Μαρία μας αρέσει να ανταλλάσσουμε δώρα. Όχι μόνο σε επετείους και εορτάς, αλλά οποτεδήποτε κάποια βρει κάτι που νομίζει ότι μπορεί να αρέσει στην άλλη, της το αγοράζει. Αυτά τα δώρα, εξάλλου, έχουν μεγαλύτερη αξία. Γι αυτά τα δώρα θα σας μιλήσω σήμερα.

Το πρώτο δώρο που μου έκανε η Μαρία, ήταν ένα βιβλίο του Αρκά. Εκεί την πάτησα. Πίστεψα πως ήταν ένας καθ’ όλα φυσιολογικός άνθρωπος, που είχε τα ίδια γούστα μ’ εμένα. Το πόσο οικτρή υπήρξε η πλάνη μου θα το καταλάβετε αμέσως ευθύς. Σας απαριθμώ μερικά από αυτά, τα έκτακτα δώρα, που μου έχει κάνει κατά καιρούς, η Μαρία.

*μια μυγοσκοτώστρα με μηχανισμό

*το κόκκινο βιβλιαράκι του Μάο (δίγλωσση έκδοση, κινέζικα και αγγλικά)

*πρόστυχα εσώρουχα και ζαρτιέρες

*ζυμαρικά σε σχήμα ανδρικού μορίου

*ένα ξύλινο κρεμαστάρι για την πόρτα της κρεβατοκάμαράς μου, που γράφει «σσς… το μωρό κοιμάται»

*διάφορα βιβλία παρανοϊκού περιεχομένου

*τιγρέ γάντια και κασκόλ

*μία πλαστική κατσαρίδα (ναι, ναι, πολύ γελάσαμε όταν άνοιξα το πακετάκι και με έπιασε υστερία…)

*μία τράπουλα ταρώ με ασορτί βιβλίο

*φωσφορίζοντα παγάκια

*ένα καλαμάκι σε σχήμα ανδρικού μορίου (διαβλέπετε μία εμμονή εδώ? Κι εγώ!)

*πτυσσόμενο πιρούνι, τελικής έκτασης ενάμισι μέτρου

*διάφορα ηλίθια καπέλα

*διάφορα ηλίθια ρούχα, συνήθως δικής της έμπνευσης και κατασκευής, που έχει την απαίτηση να φοράω

*διάφορες κούκλες για τη συλλογή μου

*ηλεκτρικό σκουπάκι και προσαρμοζόμενο σταχτοδοχείο για το notebook

*διάφορα άλλα που ντρέπομαι να τα πω, κυρίαρχη θέση μεταξύ των οποίων κατέχει ένας δονητής σε σχήμα πάπιας!!!

Από την άλλη, εγώ της κάνω μόνο πρωτότυπα και χρήσιμα δώρα, όπως:

*έναν ouija board (καμιά φορά θα σας διηγηθώ τη μία και μοναδική συνεδρία που κάναμε)

*μια υπέροχη τσάντα φτιαγμένη από δίσκο βινυλίου (Rocky Horror Picture Show: The Soundtrack)

*κουκλάκι voodoo, κομπλέ με καρφίτσες και βιβλιαράκι

*τους γέρους του Muppet Show, Waldorf και Stattler, σε κούκλες.

*το δημιούργημα του Frankeshtein, σε κούκλα επίσης

*τη δολοφονική κούκλα Chukky

(ναι, έχω κι εγώ το θεματάκι μου με τις κούκλες, διατί να το κρύψωμεν, άλλωστε?)

Όταν τύχει σε αυτές τις ανταλλαγές δώρων να παρευρίσκονται και τρίτα άτομα, στο βλέμμα τους μπορεί κανείς να διαβάσει κατά σειρά εμφάνισης:

*τρόμο

*έκπληξη

*απορία

*οίκτο

*τρόμο ξανά

*μεγαλύτερο τρόμο

*απόλυτο τρόμο

Αναρωτιέμαι γιατί…

